16-05-2022

Triodos indkalder til generalforsamling i Triodos Energy Transition Europe Fund

Triodos Investment Management, som forvalter nogle af de investeringsfonde, som Merkur tilbyder, afholder generalforsamling for investeringsafdelingen Triodos Impact Strategies II NV, som bl.a. indeholder Triodos Energy Transition Fund, der investerer i vedvarende energiprojekter i Europa. Generalforsamlingen finder sted den 17. juni 2022 i Holland.

Hvis du har investeret i Triodos Energy Transition Europe Fund, indkaldes du hermed til generalforsamlingen den 17. juni 2022. Nederst på siden finder du, de relevante dokumenter. Vi gør opmærksom på, at dokumenterne er på engelsk. Du har mulighed for at stemme ved at sende en fuldmagt (proxy).

Vil du benytte dig af fuldmagten, skal blanketten, som du finder nederst på denne side, udfyldes og dernæst sendes til Merkur pr. mail* til fonds@merkur.dk. Du kan også vælge at benytte vores formular til sikker fremsendelse af dokumenter. I feltet ”Hvem har bedt dig indsende dokumenterne?” skal du blot skrive FondsGå til formular.

Fuldmagten skal være Merkur i hænde senest den 8. juni 2022 kl. 12.00. Merkur vil derefter videreformidle alle stemmer til Triodos Investment Management.

*Bemærk venligst at fremsendelse af e-mails med personfølsomme oplysninger, cpr. numre, kontonumre, saldi og lignende sker på eget ansvar.