Klagevejledning
Ønsker du at klage?
Hvis du ønsker at klage over Merkur Andelskasse, skal du i første omgang kontakte din afdeling. Hvis I ikke kan nå til enighed og du ønsker at indgive en mere formel klage, er du velkommen til at kontakte Merkurs klageansvarlige. Du kan bede din afdeling om at blive henvist, eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte.
Merkurs klageansvarlige
Merkurs klageansvarlige er Lars Pehrson. Du kan kontakte Lars via brev, telefon eller e-mail på følgende adresse:
Merkur Andelskasse
Att: Lars Pehrson
Vesterbrogade 40, 1.
1620 København V
Tlf. +45 6265 6700
E-mail: klage@merkur.dk
Ankenævnet
Du kan i sidste ende vælge at indbringe din klage for Det Finansielle Ankenævn:
Store Kongensgade 62, 2. sal
1264 København K
Tlf. +45 3543 6333
Email: www.fanke.dk
Persondata
Hvis du er utilfreds med vores behandling af dine persondata, er du velkommen til at kontakte Merkurs dataansvarlige. Lars Pehrson er dataansvarlig for Merkur. Du kan kontakte Lars via brev, telefon eller e-mail på følgende adresse:
Merkur Andelskasse
Att: Lars Pehrson
Vesterbrogade 40, 1.
1620 København V
Tlf. +45 6265 6700
E-mail: merkur@merkur.dk
Hvis du fortsat ikke er tilfreds med behandlingen af din sag hos os, kan du klage til Datatilsynet via Datatilsynets hjemmeside.
EU-kommissionens online klageportal
Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage ad denne vej, skal du angive Merkurs e-mail adresse merkur@merkur.dk.