31-08-2021

Hjælp Merkur med at blive endnu bedre

Det er helt afgørende for Merkur at have glade og tilfredse kunder. Derfor tager vi nu temperaturen på, hvorvidt vi lever op til vores privatkunders forventninger via en kundeundersøgelse.

Vi har allieret os med Finanssektorens Uddannelsescenter og Dataminds, som hjælper os med at gennemføre kundeundersøgelsen, så vi også kan se, hvor godt vi klarer os i forhold til andre danske pengeinstitutter på en række områder som troværdighed, kundefokus og pris.

En række tilfældigt udvalgte kunder vil derfor modtage en mail fra Dataminds, hvor I vil blive inviteret til at dele jeres mening med os. Merkur får kun adgang til anonymiserede besvarelser, så vi kan ikke se, hvad den enkelte kunde har svaret.

Vi håber, at mange af vores kunder har lyst til at deltage, for jeres mening betyder meget for os.

Hvordan ved jeg, at mailen ikke er snyd?

Hvis du er utryg ved at klikke på links i en mail, hvor du ikke kender afsenderen, er det ganske fornuftigt. For man skal være forsigtig. Der er dog to måder, hvorpå du kan tjekke, at mailen om kundeundersøgelsen ikke er snyd.

Tjek afsenderen:

Mailen med invitationen til at deltage i kundeundersøgelsen modtager du fra mailadressen survey@dataminds.com

Tjek linket:

Linket til selve kundeundersøgelsen slutter på @ og en nøglekode.