03-11-2022

Ekstraordinær generalforsamling i Triodos Microfinance Fund 2022

Triodos Microfinance Fund – som også kaldes SICAV II – afholder ekstraordinær generalforsamling den 16. november 2022 kl. 10.00. Er du investor kan du stemme ved at indsende en fuldmagt (proxy).

Hvis du har investeret i værdipapirer i Triodos Microfinance Fund, indkaldes du hermed til ekstraordinær generalforsamling. Nederst på siden finder du, de relevante dokumenter fra Triodos Investment Management. Vi gør opmærksom på, at dokumenterne er på engelsk. Du har mulighed for at stemme ved at sende en fuldmagt (proxy), se mere herunder.

Stem fra distancen

Vil du benytte dig af fuldmagten, skal blanketten, som du finder nederst på denne side sammen med indkaldelsen, udfyldes og dernæst sendes til Merkur pr. mail* til fonds@merkur.dk. Du kan også vælge at benytte vores formular til sikker fremsendelse af dokumenter. I feltet ”Hvem har bedt dig indsende dokumenterne?” skal du blot skrive Fonds. Gå til formular.

Fuldmagten skal være Merkur i hænde senest den 10. november 2022 kl. 16.00. Merkur vil derefter videreformidle stemmerne til Triodos Investment Management.

*Bemærk venligst at fremsendelse af e-mails med personfølsomme oplysninger, cpr. numre, kontonumre, saldi og lignende sker på eget ansvar.