Klagevejledning

Ønsker du at klage?

Hvis du er utilfreds med den service eller rådgivning, du har fået i Merkur, anbefaler vi dig i første omgang at tage fat i afdelingsdirektøren i den afdeling, hvor du er kunde. Vi vil altid gerne høre, hvis vi ikke lever op til vores kunders forventninger og tager derfor gerne en dialog.

Hvis I ikke kan nå til enighed og du ønsker at indgive en mere formel klage, er du velkommen til at kontakte Merkurs klageansvarlige. 

Merkurs klageansvarlige

Merkurs klageansvarlige er Pernille Müller. Du kan kontakte Pernille via brev, telefon eller e-mail på følgende adresse:

Merkur Andelskasse
Att: Pernille Müller
Vesterbrogade 40, 1.
1620 København V
Tlf. +45 6265 6777
E-mail: pmu@merkur.dk

Ankenævnet

Du kan i sidste ende vælge at indbringe din klage for Det Finansielle Ankenævn:

Store Kongensgade 62, 2. sal
1264 København K
Tlf. +45 3543 6333
Email: www.fanke.dk

Persondata

Hvis du er utilfreds med vores behandling af dine persondata, er du velkommen til at kontakte Merkurs dataansvarlige. Pernille Müller er dataansvarlig for Merkur. Du kan kontakte Pernille via brev, telefon eller e-mail på følgende adresse:

Merkur Andelskasse
Att: Pernille Müller
Vesterbrogade 40, 1.
1620 København V
Tlf. +45 6265 6777
E-mail: pmu@merkur.dk

Hvis du fortsat ikke er tilfreds med behandlingen af din sag hos os, kan du klage til Datatilsynet via Datatilsynets hjemmeside.

EU-kommissionens online klageportal

Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage ad denne vej, skal du angive Merkurs e-mail adresse merkur@merkur.dk.

Merkur Andelskasses website bruger helt almindelige cookies til at måle trafik og gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Du kan læse mere om brugen af cookies og vilkår for brug af hjemmesiden her