Merkur Andelskasses website bruger helt almindelige cookies til at måle trafik og gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Du kan læse mere om brugen af cookies og vilkår for brug af hjemmesiden her

Klagevejledning

Ønsker du at klage?

Hvis du er utilfreds med den service eller rådgivning, du har fået i Merkur, anbefaler vi dig i første omgang at tage fat i afdelingsdirektøren i den afdeling, hvor du er kunde. Vi vil altid gerne høre, hvis vi ikke lever op til vores kunders forventninger og tager derfor gerne en dialog.

Hvis I ikke kan nå til enighed og du ønsker at indgive en mere formel klage, er du velkommen til at kontakte Merkurs klageansvarlige. 

Merkurs klageansvarlige

Merkurs klageansvarlige er Hanne Brodersen. Du kan kontakte Hanne via brev, telefon eller e-mail på følgende adresse:

Merkur Andelskasse
Att: Hanne Brodersen
Vesterbrogade 40, 1.
1620 København V
Tlf. 62 65 69 90
E-mail: hb@merkur.dk

Ankenævnet

Du kan i sidste ende vælge at indbringe din klage for Pengeinstitutankenævnet.

Amaliegade 8B, 2. sal.
1022 København K
Tlf. 35 43 63 33
Email: www.fanke.dk

Persondata

Hvis du er utilfreds med vores behandling af dine persondata, er du velkommen til at kontakte Merkurs dataansvarlige. Lars Pehrson er dataansvarlig for Merkur. Du kan kontakte Lars via brev, telefon eller e-mail på følgende adresse:

Merkur Andelskasse
Att: Lars Pehrson
Vesterbrogade 40, 1.
1620 København V
Tlf. 62 65 67 00
E-mail: lp@merkur.dk

Hvis du fortsat ikke er tilfreds med behandlingen af din sag hos os, kan du klage til Datatilsynet via Datatilsynets hjemmeside.

EU-kommissionens online klageportal

Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage ad denne vej, skal du angive Merkurs e-mail adresse merkur@merkur.dk.