Stillingsopslag

Kunderådgivere til Merkur Andelskasse, Aalborg

Falder det dig naturligt at smile i telefonen samt at give kunder gode oplevelser? Lyder det tiltrækkende at være en del af en andelskasse med stor kundesøgning? Så skal du søge denne stilling!

Merkur Andelskasse er en inspirerende arbejdsplads med helt unikke produkter på hylderne. Merkur er Danmarks førende værdibaserede pengeinstitut, der via formidling af finansielle produkter og ydelser arbejder for en bæredygtig samfundsudvikling.

Merkur har stor succes med at tiltrække nye kunder og oplever samtidig stigende efterspørgsel fra eksisterende kunder. Derfor udvider vi vores afdeling Merkur Hverdag og søger medarbejdere, der har lyst til at arbejde med all-round finansiel rådgivning.

Du kan læse meget mere om Merkur her.

Som rådgiver i Merkur Hverdag

Kommer du i kontakt med mange mennesker hver dag. Derudover får du en særlig opgave i forhold til nye kunder, hvor du skal stå for den indledende dialog. Du foretager en første screening af kunden og på baggrund heraf sikrer du, at kunden modtager den rette rådgivning og service.

Du får sammen med de øvrige kollegaer i afdelingen et fælles kundeansvar for kunder med et mindre rådgivningsbehov. Kunderne kommer fra hele landet, hvorfor rådgivningen primært foregår via telefon. Porteføljen består af både private kunder, foreningskunder og mindre erhvervskunder.

Din opgave er at udvikle porteføljen og samtidig sikre en imødekommende og effektiv betjening af alle, som kontakter afdelingen.

Merkur Hverdag fungerer også som telefonomstilling for hele Merkur, så du er i kontakt med mange mennesker hver dag.

Det kan vi tilbyde

Merkur Andelskasse er en inspirerende arbejdsplads, hvor vi arbejder med et værdigrundlag, der er unikt for den danske banksektor. Omtanke for mennesker og natur er omdrejningspunktet for alt, hvad vi foretager os både i forhold til, hvordan vi møder vores kunder, men også den måde vi løser opgaver og omgås i hverdagen.

Vi er passionerede, og det kan mærkes! Vi arbejder i et fordomsfrit miljø med en stærk holdånd, og en fri og empatisk omgangstone. Du bliver en del af et team på 10 rådgivere, der med engagement og godt humør sikrer, at alle kunder får netop det, de har brug for. Vi sidder i åbent kontor i lyse lokaler centralt i Aalborg. Kontoret huser også andre stabs- og rådgivningsenheder - i alt ca. 40 medarbejdere.

Vi tilbyder fleksibilitet i hverdagen og er åbne overfor at tilrettelægge arbejdet, så individuelle behov tilgodeses, hvis du er indstillet på, at fleksibiliteten går begge veje. Der er naturligvis mulighed for kompetenceudvikling, hvis du gerne vil udvikle din viden på et særligt område.

Din profil
  • Du har min. 1-2 års rådgivningserfaring fra et pengeinstitut – gerne fra et kundecenter
  • Du er serviceminded og møder mennesker med et smil. Du evner at være løsningsorienteret i forhold til kundens behov, uden at tilsidesætte Merkurs interesser
  • Du kan arbejde selvstændigt, men er en holdspiller, der gerne byder sig til i forhold til at løse fælles opgaver og dele viden
  • Fleksibilitet er et nøgleord. Du skal trives med forandringer og evne at skabe struktur i en hverdag, der ikke altid kan planlægges
  • Du er nysgerrig på Merkurs værdier og har lyst til at sætte dig ind i vores særlige forretningsmodel og stå på mål for den i forhold til vores kunder
Vil du høre mere?

Så kontakt Bodil Brodal, BRODAL Search & Selection på 3092 7123 - eller send ansøgning samt CV på brodal@brodalserarch.dk. Din henvendelse behandles strengt fortroligt. 

Merkur Andelskasses website bruger helt almindelige cookies til at måle trafik og gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Du kan læse mere om brugen af cookies og vilkår for brug af hjemmesiden her